Klacht

Als je een artikel bij ons hebt gekocht dat je binnen de klachttermijn als beschadigd ervaart, neem dan contact op met onze klantenservice voordat je het artikel naar ons terugstuurt. We proberen het proces altijd gemakkelijker te maken voor zowel jou als ons door vooraf een gesprek te hebben over de klacht.

Neem contact op met onze klantenservice op info@actievewinter.nl met de volgende informatie:
- Bestelnummer
- Om welk product gaat het
- Korte beschrijving van het defect
- Foto's of video van het defect

Als wordt vastgesteld dat het product defect is, zorgen we voor een gratis retourlabel. Zorg er wel voor dat je altijd een verzendbewijs hebt, want jij bent verantwoordelijk voor het terugsturen van het artikel.

Houd rekening met deze regels:
Klachten moeten worden ingediend binnen een redelijke termijn nadat het defect is opgemerkt of opgemerkt had moeten worden bij een normale beoordeling van het product. De klant kan schriftelijk of mondeling een klacht indienen. Twee jaar na ontvangst van de bestelling vervalt het recht op reclamatie volgens de Deense Wet Verkoop van Goederen § 83 lid 1, tenzij anders overeengekomen.

Klachten moeten worden ingediend binnen een redelijke termijn nadat het defect is opgemerkt of opgemerkt had moeten worden bij een normale beoordeling van het product. De klant kan schriftelijk of mondeling een klacht indienen. Twee jaar na ontvangst van de bestelling vervalt het recht op reclamatie volgens de Deense Wet Verkoop van Goederen § 83 lid 1, tenzij anders overeengekomen.

We verwerken klachten in samenwerking met onze leveranciers en nemen binnen een "redelijke termijn" contact met je op - meestal binnen 1 week, maar dit kan per klacht verschillen.


Vragen over klachten?

Het is belangrijk om te weten dat het recht om een klacht in te dienen niet geldt voor normale slijtage of gebreken die door jou zijn veroorzaakt. 

 
Het dekt alleen gebreken of oorzaken van gebreken die origineel zijn, met andere woorden, gebreken die al bestonden toen je de goederen ontving.

We zullen je klacht binnen een "redelijke termijn" behandelen. Vaak is dit minder dan een week - maar als de zaak complexer is, kan het langer duren. Het proces duurt langer als we bijvoorbeeld een reserveonderdeel moeten bestellen of een product naar de leverancier moeten sturen. We houden je op de hoogte van de zaak.

Als de klacht wordt geaccepteerd, betalen wij de retourzending van het defecte artikel. Je kunt hierover meer informatie krijgen bij onze klantenservice

Als de klachttermijn is verstreken, kunnen we je helaas niet helpen. Volgens de wet is de klachttermijn 2 jaar.

Onze klanten houden van ons
    
Meer dan 500,000 klanten sinds 2003.