Midlayers
Ski-ondergoed en skisokken
Grote maten skikleding
Tassen en Rugzakken
Midlayers
Ski-ondergoed en skisokken
Grote maten skikleding
Tassen en Rugzakken
Jassen
Midlayers
Ski-ondergoed en skisokken
Verwarmingselementen
Tassen en Rugzakken
Set
Midlayers
Ski-ondergoed en skisokken
Grote maten skikleding
Verkopen en aanbiedingen
Alpine skiën
Skistokken
Skihelmen
Veiligheidsuitrusting
Langlaufen / skitouring
Ski wax en onderhoud
Accessoires
Skitassen en -rugzak
Verkopen en aanbiedingen
Als je een artikel bij ons hebt gekocht dat je binnen de klachttermijn als beschadigd ervaart, neem dan contact op met onze klantenservice voordat je het artikel naar ons terugstuurt. We proberen het proces altijd gemakkelijker te maken voor zowel jou als ons door vooraf een gesprek te hebben over de klacht.
Neem contact op met onze klantenservice op info@actievewinter.nl met de volgende informatie:
- Bestelnummer
- Om welk product gaat het
- Korte beschrijving van het defect
- Foto's of video van het defect
Als wordt vastgesteld dat het product defect is, zorgen we voor een gratis retourlabel. Zorg er wel voor dat je altijd een verzendbewijs hebt, want jij bent verantwoordelijk voor het terugsturen van het artikel.
Houd rekening met deze regels:
Klachten moeten worden ingediend binnen een redelijke termijn nadat het defect is opgemerkt of opgemerkt had moeten worden bij een normale beoordeling van het product. De klant kan schriftelijk of mondeling een klacht indienen. Twee jaar na ontvangst van de bestelling vervalt het recht op reclamatie volgens de Deense Wet Verkoop van Goederen § 83 lid 1, tenzij anders overeengekomen.
Klachten moeten worden ingediend binnen een redelijke termijn nadat het defect is opgemerkt of opgemerkt had moeten worden bij een normale beoordeling van het product. De klant kan schriftelijk of mondeling een klacht indienen. Twee jaar na ontvangst van de bestelling vervalt het recht op reclamatie volgens de Deense Wet Verkoop van Goederen § 83 lid 1, tenzij anders overeengekomen.
We verwerken klachten in samenwerking met onze leveranciers en nemen binnen een "redelijke termijn" contact met je op - meestal binnen 1 week, maar dit kan per klacht verschillen.
Het is belangrijk om te weten dat het recht om een klacht in te dienen niet geldt voor normale slijtage of gebreken die door jou zijn veroorzaakt.
We zullen je klacht binnen een "redelijke termijn" behandelen. Vaak is dit minder dan een week - maar als de zaak complexer is, kan het langer duren. Het proces duurt langer als we bijvoorbeeld een reserveonderdeel moeten bestellen of een product naar de leverancier moeten sturen. We houden je op de hoogte van de zaak.
Als de klacht wordt geaccepteerd, betalen wij de retourzending van het defecte artikel. Je kunt hierover meer informatie krijgen bij onze klantenservice
Als de klachttermijn is verstreken, kunnen we je helaas niet helpen. Volgens de wet is de klachttermijn 2 jaar.
Onze klanten houden van ons
Meer dan 500,000 klanten sinds 2003.