Algemene voorwaarden

Prijzen


Alle prijzen zijn inclusief Deense btw (25%). De prijzen op de website zijn onder voorbehoud van eventuele fouten en we behouden ons het recht voor om de prijzen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.

Bestellingen niet op voorraad


Producten op de website zijn onderhevig aan eventuele leveringsproblemen enz.

Verzend-, leverings- en andere overeenkomsten


De verzending wordt verzorgd door DPD (of Danish Postal Service). Overeenkomsten worden in het Engels gemaakt.

Orderbevestigingen


Een kopie van de orderbevestiging wordt getoond bij voltooiing van de transactie. De orderbevestiging wordt per e-mail verzonden naar het adres dat de klant tijdens de aankoop heeft opgegeven. Een andere orderbevestiging kan worden aangevraagd op info@actievewinter.nl

Leverings- en servicekosten


Levering vindt plaats met DPD of GLS Zie hier voor meer informatie: https://actievewinter.nl/faq/levering

De levertijd bedraagt normaal gesproken 3-5 werkdagen nadat de bestelling is gemaakt. Als een artikel vertraging oploopt, wordt er per e-mail of telefonisch contact met de klant opgenomen.

Betaling met creditcard


Zodra de bestelling is ontvangen, sturen we een orderbevestiging naar de klant. Deze e-mail bevat het totale betalingsbedrag en een bestelnummer.

Bij verzending van de bestelling ontvangt de klant een e-mail met een link naar de factuur, die online toegankelijk is.

Recht op annulering


De klant heeft 14 dagen bedenktijd vanaf de dag dat hij de bestelling ontvangt. Als de klant spijt heeft van de aankoop, moet de klant op eigen kosten de bestelling terugsturen naar het volgende adres:

ActieveWinter.nl / ePortaler ApS
Damvej 114
DK-8471 Sabro
Denemarken

Dit moet uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de bestelling gebeuren of door de bestelling van de post te weigeren. Als de klant de bestelling retourneert, moet deze in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst. Labels en dergelijke mogen niet van de bestelling worden verwijderd. Naast de bestelling zelf, die goed verpakt moet zijn, is het voor de service gewenst dat er een kopie van de factuur wordt bijgevoegd. Verder wordt geadviseerd om de bestelling als pakket te versturen, omdat dit de enige manier is waarop de postdienst een ontvangstbewijs kan afgeven voor de verzending van het pakket. Als de klant ervoor kiest om de producten terug te sturen, moet er rekening mee worden gehouden dat de prijs voor het terugsturen 15€ bedraagt, afhankelijk van de artikelen. Sommige grote artikelen zullen naar verwachting meer kosten vanwege de grootte van de grote pakketten.

Als de klant gebruikmaakt van zijn annuleringsrecht, wordt de betaling terugbetaald zodra we de bestelling hebben ontvangen en onderzocht. Het bedrag wordt overgemaakt naar de bankrekening van de klant.

Registratie van informatie


ActieveWinter.nl registreert in de klantenadministratie de naam en het adres van de klant en de factuur tijdens de aankoop. Dit wordt gedaan om er zeker van te zijn dat de bestelling naar het juiste adres wordt verzonden. De gegevens worden niet doorgegeven, maar ActieveWinter.nl bewaart de registratie vijf jaar, zoals de wet voorschrijft. De verantwoordelijke voor de gegevens is de directie van het bedrijf. Daarnaast kan ons beleid over persoonsgegevens hier bekeken worden.

Behandeling van klachten


Een klant heeft 2 jaar klachtzekerheid vanaf de ontvangst van de bestelling, dit betekent dat de klant producten kan laten repareren, vervangen, geld terug of een korting kan krijgen, allemaal afhankelijk van de situatie. Dit wordt natuurlijk bepaald door het recht van de klacht.

Als de bestelling vertraging oploopt of defect is, kan de klant het onderstaande adres gebruiken voor klachten. Klachten moeten worden ingediend binnen een redelijke termijn nadat het gebrek is opgemerkt of opgemerkt had moeten worden bij een normale beoordeling van het product. De klant kan schriftelijk of mondeling klagen. Twee jaar na ontvangst van de bestelling vervalt het recht op klachten volgens de Deense Wet Verkoop van Goederen § 83 lid 1, tenzij anders overeengekomen.

Wanneer ActieveWinter.nl een klacht ontvangt over een bestelling, zal de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Indien de bestelling moet worden geretourneerd aan ActieveWinter.nl, zal dit zonder kosten voor de klant worden uitgevoerd in verband met recht op reclame.

Contactgegevens:


ActieveWinter.nl / ePortaler ApS
Damvej 114
DK 8471 Sabro, Denemarken
E-mail: info@actievewinter.nl
CVR-nr: 36 05 43 87
Founded: 2023

Deze voorwaarden zijn de algemene standaard en regelen samen met andere Deense wetgeving de voorwaarden van de aankoop.

Onze klanten houden van ons
    
Meer dan 500,000 klanten sinds 2003.