Klantenservice

Heb je hulp of begeleiding nodig? Op deze pagina vind je alle informatie over bezorgen, retourneren, ruilen en alles wat met aankopen bij ActieveWinter.nl te maken heeft. Kies hieronder een categorie - of vind het antwoord tussen onze "Veelgestelde vragen" onderaan deze pagina.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 16.00 uur en op vrijdag tot 15.30 uur.



FAQ - Veelgestelde vragen

 Je vindt alle informatie over retourzendingen op deze linkVergeet niet de instructies op de pagina te volgen.

 Neem telefonisch contact op met onze klantenservice: of info@actievewinter.nl als je problemen hebt met het afronden van je bestelling.

 Bel zo snel mogelijk naar info@actievewinter.nl. Dan doen we ons best om de verzending tegen te houden, maar we kunnen niets garanderen. Als de bestelling al is verzonden, heb je 14 dagen retourrecht en moet je je bestelling op de normale manier retourneren. Lees hier meer over retourneren.

 Lees alles over de prijsgarantie op deze link en neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice.

 Als je een klacht wilt indienen over een defect artikel, kun je op deze link meer lezen over klachten. Vergeet niet om contact met ons op te nemen VOORDAT je het defecte artikel naar ons terugstuurt.

 Helaas hebben we geen fysieke winkel.

 
Als je niet zeker bent van de juiste maat, raden we je aan meerdere maten te bestellen en de verkeerde maten te retourneren.

Onze klanten houden van ons
    
Meer dan 500,000 klanten sinds 2003.